02 November 2009

permata hijrah

Orang ramai berpusu2 datang ke pusat membeli belah alamanda putra jaya kerana ingin mencuba rawatan percuma yang ditawarkan oleh syarikat permata hijrah enterprise.

Tabik kepada 2 tabib iaitu Ustaz Ali dan Ustaz Zul yang berjaya mencipta dan menghasil ubatan atau rawatan alternatif yang berasaskan bahan atau sumber semulajadi.

Ini menunjukkan bahawa orang kelantan orang melayu juga berkebolehan dalam menghasilkan produk rawatan alternatif berasaskan herba atau bahan semulajadi.

Sememangnya orang ramai mengambil peluang ini untuk mencuba produk tersebut kerana ia diberi percuma. Seperti mana dalam tip irfan khairi, salah satu strategi pemasaran ialah memberi produk secara percuma bagi menambah keyakinan kepada pengguna.


Industri produk berasaskan bahan semulajadi atau herba begitu banyak terdapat dipasaran ketika ini. Pelbagai jenama dan pelbagai strategi pemasaran dilakukan oleh pengeluar untuk membuktikan produk keluaran mereka berkesan menyembuh penyakit.

Yang penting mereka ini perlulah ikhlas tidak menipu dalam menghasilkan sesuatu produk agar kita sebagai pengguna tidak ditimpa kesan samping yang boleh memudaratkan kesihatan .

0 comments: